Co
robimy?


Każdy z naszych projektów to dowód na to, że dobre wzornictwo jest sposobem na zaspokojenie potrzeb i oczekiwań odbiorców,co przekłada się na zyski przedsiębiorstwa.

Dbamy o konkurencyjność Twojej firmy, priorytetowo traktując zadowolenie klientów i pracowników.

Zapewnimy Ci spokój, dbając o etyczny, estetyczny i ekologiczny aspekt naszych wspólnych działań.

1
AUDYT I STRATEGIA WZORNICZA

Ekspercka analiza stosowanego przez Twoją firmę wzornictwa, której wynikiem jest raport wskazujący stan faktyczny oraz propozycje działań pozwalających najpełniej wykorzystać Twój potencjał. Nad audytem i strategią pracuje interdyscyplinarny zespół ekspertów korzystających z metod design thinking i design management, łącząc metody warsztatowe z analizą ekspercką.

DESIGN MANAGEMENT

Eksperckie poprowadzenie przedsiębiorstwa przez proces projektowania w oparciu o design thinking, design management oraz inne metody, od koncepcji do wdrożenia i skomunikowania produktów/ usług z rynkiem. DM obejmuje m.in. dobór zespołów interdyscyplinarnych, wypracowanie usprawnień w modelu biznesowym, wartości na których oparta powinna być marka.

2
3
ORGANIZACJA WARSZTATÓW / SZKOLEŃ

M.in. design thinking, design managment – to sposób na nowe, wartościowe kompetencje kadry zarządzającej przedsiębiorstw, osób związanych z marketingiem, technologów, uczniów i studentów oraz każdej innej osoby, która chce dowiedzieć się więcej o designie.

4
PROJEKTOWANIE PRODUKTU

Projektując produkty stawiamy na lokalność i unikalne wartości przedsiębiorstwa. Staramy się oddać ducha firmy, jej pracowników i regionu, odpowiadając przy tym na potrzeby klientów. Łączymy funkcjonalność z walorami estetycznymi, a liczne nagrody potwierdzają naszą skuteczność.

SERVICE DESIGN

Projektowanie usług łączy przedsiębiorstwo z klientem, pozwala zrozumieć potrzeby rynku, wskazuje perspektywy rozwoju i daje większą skuteczność. Service design wspiera komunikację w przedsiębiorstwie oraz sprawia, że praca zespołowa jest bardziej efektywna. W połączeniu z rzetelnym testowaniem prototypów, ogranicza to ryzyko wprowadzenia na rynek niekonkurencyjnego produktu.

5
6
PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ RYNKOWEJ

Projektowanie kanałów komunikacji z interesariuszami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi łącząc wartości marki oraz punkty styku z usługą, produktem.

BĄDŹ
NA
BIEŻĄCO

PRZEJDŹ DO AKTUALNOŚCI



SKONTAKTUJ
SIĘ Z NAMI

NAPISZ
7
PROJEKTOWANIE PRODUKTU

Projektując produkty stawiamy na lokalność i unikalne wartości przedsiębiorstwa. Staramy się oddać ducha firmy, jej pracowników i regionu, odpowiadając przy tym na potrzeby klientów. Łączymy funkcjonalność z walorami estetycznymi, a liczne nagrody potwierdzają naszą skuteczność.

SERVICE DESIGN

Projektowanie usług łączy przedsiębiorstwo z klientem, pozwala zrozumieć potrzeby rynku, wskazuje perspektywy rozwoju i daje większą skuteczność. Service design wspiera komunikację w przedsiębiorstwie oraz sprawia, że praca zespołowa jest bardziej efektywna. W połączeniu z rzetelnym testowaniem prototypów, ogranicza to ryzyko wprowadzenia na rynek niekonkurencyjnego produktu.

8
9
PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ RYNKOWEJ

Projektowanie kanałów komunikacji z interesariuszami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi łącząc wartości marki oraz punkty styku z usługą, produktem.

Projekt i realizacja: AHOJ Kampanie
Skip to content