Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/users/wpwim/public_html/2024/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/users/wpwim/public_html/2024/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/users/wpwim/public_html/2024/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708
Design TO Dobre dla MŚP, czyli jak zdobyć przewagę konkurencyjną w meblarstwie : Design To Dobre

Design TO Dobre dla MŚP, czyli jak zdobyć przewagę konkurencyjną w meblarstwie

15 czerwca 2018 | 21:31

 

Wygodne, ładne, modne, oryginalne, innowacyjne – to tylko kilka haseł, o których producenci mebli myślą codziennie. Kolejne to: konkurencja, kontrakt, nowe rynki zbytu. Czasem jest wielki sukces, częściej tylko próby zdobycia dobrej pozycji w branży meblarskiej.

Na sukces składa się wiele czynników, czasem, gdy brakuje choćby jednego, trudno rozwinąć skrzydła, wyjść poza dotychczasowe projekty, zdobyć uznanie, zostać zauważonym i docenionym.

Są profesjonaliści, którzy odnieśli sukces, wiedzą, jak go zdobyć i utrzymać, i chcą tą wiedzą się podzielić. Chcesz ich posłuchać?

Aplikuj do projektu ,,Design to dobre dla MSP” i pracuj z najlepszymi ekspertami, takimi, jak.: Anna Łoskiewicz-Zakrzewska, designerka, jako Art Director wprowadziła na polski rynek markę „Play” oraz stworzyła reklamę „Kinder Bueno” z piosenką Amandy Lear. Zofia Strumiłło-Sukiennik, projektantka mebli, w roku 2003 wygrała konkurs IKEA, którego rezultatem były dwa wdrożone projekty.

Do projektu „Design to dobre dla MŚP” może przystąpić 10 producentów mebli, których udział w inicjatywie będzie dofinansowany do 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 15%, niecałe 28 000 zł pokrywa przedsiębiorca, jednak kwota ta jest rozłożona na 3 transze.

Przedsiębiorcy w ramach projektu otrzymają m.in.

Opracowanie nowego projektu wzorniczego, w tym:

  • Analizę potencjału wzorniczego przedsiębiorstwa, ocenę aktualnego stanu wykorzystania wzornictwa przez przedsiębiorcę oraz ocenę sytuacji rynkowej przedsiębiorcy.

  • Warsztat wprowadzający, który przedstawi model biznesowy przedsiębiorcy i wyznaczy kierunek ulepszenia modelu.

  • Warsztat podsumowujący, którego celem będzie wytyczenie potencjalnych kierunków rozwoju.

Nowy projekt wzorniczy w ramach współpracy z jednym z czołowych polskich projektantów:

  • Wspólne wypracowanie potencjalnych pomysłów i rozwiązań do opracowania nowego projektu wzorniczego.

  • Opracowanie i weryfikacja prototypu.

Wsparcie komunikacyjne i marketingowe

  • Opracowanie strategii komunikacji powstałej kolekcji mebli / mebla.

  • Warsztat lub wykład z ekspertem z pozycjonowania marki, innowacji w obszarze relacji i komunikacji z klientem w oparciu o potrzeby użytkowników, z pracy z trendami, tworzenia modelu biznesowego i brandingu.

  • Opracowanie identyfikacji wizualnej nowej marki produktów (branding nowej marki, zmiany w dotychczasowej identyfikacji firmy, zmiany na stronie www) oraz materiałów wspierających sprzedaż np.: katalogu nowych produktów.

Zapewnienie udziału przedsiębiorców w targach branżowych:

  • Udział w międzynarodowych targach Maison et Objet, Paris, IX.2019, jednym z największych targów branżowych w dziedzinie wystroju wnętrz, na którym planowanych jest 100.000 odwiedzających. Co daje uczestnikom projektu możliwość dotarcia do klienta biznesowego i indywidualnego.

  • Udział w międzynarodowych targach Wnętrz Warsaw Home Expo Warszawa – Nadarzyn, X.2019, to obecnie największe targi wnętrzarskie w Polsce, które dają możliwość dotarcia do klienta biznesowego i indywidualnego.

  • Rezerwację przestrzeni wystawienniczej.

  • Produkcja wystawy oraz materiałów promocyjnych.

  • Organizacja wyjazdu.

Chcesz wiedzieć więcej o projekcie? Zarejestruj się na spotkanie informacyjne w Lublinie, Olsztynie lub Białymstoku.

 

Na spotkaniach wystąpią znani i cenieni eksperci z dziedziny designu, dr Krystyna Łuczak-Surówka, która opowie o budowaniu konkurencji marki poprzez design, Anna Łoskiewicz i Zofia Strumiłło-Sukiennik zdradzą tajniki nowoczesnego procesu projektowania produktów i owocnej współpracy z projektantem, natomiast Małgorzata Płoska przybliży projekt „Design to dobre dla MŚP” oraz warunki udziału w nim.

Terminy spotkań lokalnych

Olsztyn

Termin: 27 czerwca 2018 r.

Miejsce: Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie, przy ulicy Jagiellońskiej 91a

Czas: 11:00 – 14:00.

Zgłoszenia: przyjmowane są do 25.06.2018 r. na adres: designtodobre@wpwim.pl , tel.: + 48 735 389 215.

Formularz zgłoszeniowy do pobrania – Olsztyn

Białystok

Termin: 29 czerwca 2018 r.

Miejsce: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, sala Transferowania

Czas: 14:00 – 16:00

Zgłoszenia: przyjmowane do 27.06.2018 r. na adres: designtodobre@wpwim.pl, tel.: + 48 735 389 215.

Formularz zgłoszeniowy do pobrania – Białystok

Lublin – spotkanie lokalne zostało odwołane, w zamian będą umawiane z przedsiębiorcami spotkania indywidualne

Zgłoszenia: przyjmowane na adres: designtodobre@wpwim.pl,  tel.: + 48 735 389 215.

Więcej informacji o projekcie znajdziecie Państwo na stronie www.wpwim.pl

Dokumenty aplikacyjne do projektu znajdziecie Państwo pod linkiem http://wpwim.pl/aplikuj_37.html


W razie pytań, zapraszamy do kontaktu.

tel. 735 892 215 lub 888 702 880

e-mail: designtodobre@wpwim.pl

Projekt „Design to dobre dla MŚP” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój wdrażanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Całkowita wartość projektu to prawie 2,5 mln złotych.

Projekt i realizacja: AHOJ Kampanie
Skip to content